Dålig uppdatering

Hej!!

Joo det har vart lite dåligt med uppdaterandet här. Men ska försöka få med allt som hänt, vilket kanske är en del om man tänker efter.

Helgen var helt galen, älskling skulle på firma fest och jag bestämde mig för att dra upp till Räven. Men fuck vad tråkigt det var där. Jag fick verkligen PINA i mig en öl!!! Fatta vad illa är inte bara det lixom?!?!?!  Så tänkte jag att jag går förbi Fagerlidsparken för där är det alltid folk. Men inte en enda liten snorvalp ens. Så jag tänkte att nää nu genar jag genom plaskis och går hem och drar på en film och väntar på karln istället.
Men nere vid plaskis satt Lukas, Von och Binh. Så där blev jag sittandes i väntan på karln som inte hade så kul tydligen. När han väl kom så drog vi hem kolla lite tv och jag gick ut med Grim på en nattkiss. Blev då bjuden upp till en snortarfest, vilket INTE var populärt hos Grim, för helvete vad han morrade och tog in kamp positionen i sig. INGET fick komma i närheten av mig, inte ens ett flygande löv utan att han vaktade. Love him!! <3

Lördagen var det fint väder så vi bestämde oss för att dra och bada, men på vägen skulle vi bara stanna till i Farsta för att ta ett glas vin med Hannah och skvallra lite och sådant där.
Om vi säger så här kvällen slutade med 9 LITER vin 60 CIGG 4 snutar med dragna pistoler och kom hem inte förrens kl 5.00 ungefär.
Helt galet. Och inget jävla bada blev det heller. Men shit vilken underbar kväll det var i övrig.
Och när vi var på väg hem sprang vi på en arbetskompis till älskling och hans tjej som vi stod och snackade med. Vilket visade sig att dom tidigare på kvällen blivit påhoppade utanför sin port,vilket är ca 60 meter från vår port.

Söndagen var rätt lugn tror jag. Under själva dagen gjordes nog inte så mycket, emn mot kvällen gick vi och tog ett kvälls dopp. Både jag och älskling gjorde det men inte hundjäkeln!! ;}
Men sedan kom Jocke och hämtade Grim!! =(  Och då gick allt liv ur både mig och älskling. Kändes fan värre än när ungarna drar över till deras morsa. Helt hemskt!!

I måndags vaknar vi av att ungarnas mamma ringer mig, Freja mådde tydligen illa nere på dagis och ville gå hem men hon satt i bilköer och kunde inte ta ledigt från jobbet. Så jag gick ner och hämtade henne och älskling pallade sig ur sängen också. Sedan kommer Casper också för då visade det sig att han gått till fritids alldeles i onödan, för det var stängt dom hade tydligen planerings dag.
Så typ hela måndagen gick till barnen, inte riktigt vad älskling hade räknat med under sin första semesterdag.

Och tisdagen tvättades det och sedan en riktigt film dag. Transformers 1 & 2. Dom är ju faktiskt riktigt bra. Och på kvällen vara det bara att palla sig in till Globen, för då var det Linkin Park på schemat!! Dom var verkligen SKIT bra!! MEN jag såg inte den sista kvartet för jag satt utanför med jordens värkar i magen,men sa åt karln att gå in och skrika för oss båda och att jag väntade där. =(  Det sög för det var ju de bästa mest kända låtar med dom. Dom som verkligen representerar dom. =(
Sedan avr det bara hem och lägga sig och sova.

Nu är det torsdag och vi har barnen från idag. Skönt som fan måste jag säga.

Men nu ska jag se vabd jag ska hitta på!

Bilder kommer kanske senare!!

// LoVe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0