Cirkus avslutning

Hej!!

Jaa igår blev det en promenad till Högdalen för att kolla när Freja hade sin cirkusavslutning, med en liten uppvisning för föräldrarna. Hon var riktigt super duktig. :D

  

Wilma var även där så hon fick sina födelsedagskuvert som vi hade hemma. Hon blev också superglad. Kom på massa saker hon kan köpa på Toys R Us. =)  Så go så!! :D

Middagen igår blev väl lite si så där. Jag käkade i och för sig nuggets, ris och sötsur sås!! Det är ju så förbannat gott!! Och älskling käkade fil med flingor och mackor.

Och hela jävla morgonen har man suttit och ringt mellan CSN och Jensen Education om mitt f*cking jävla studiestöd. Hoppas verkligen det blir ordning på detta nu!! För fan annars vet jag inte vad jag tar mig till!! Bombhotar dom eller något. Nä då men det sätter ju mig i en jävligt pissig sits lixom!! =|

Dom ringde nyss från Jensen och berättade att dom också vart i kontakt med CSN och att dom kan inte se att jag är regad på Företagsekonomin, vilket hon tyckte var väldigt konstigt eftersom jag lämnat in den enda uppgift vi haft i tid och inget krångel. Men Jensens och CSNs datorer är tydligen synkade så dom uppdateras varje tisdags natt och torsdags natt. Men seriöst!!! F*cking jävla bullshit alltihopa!!

Nää nu ska jag sätta mig och fortsätta mitt satans pluggande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0