Vf är alla så satans sociala?! VILLE JU INTE!!!

Heeeej!!


Jaaa igår var det grillning runt huset som stod på schemat. Det var jag, min BIAAATCH, Wilma och Freja. ;} Det var riktigt mysigt och riktigt skönt.
Men när kl var cirka 19 ville damerna köpa glass och gå upp och kolla film. Jag kände då dirket att " Nech för helvete. Har ingen lust att dra in, lämna några bira så stannar jag en stund till". Så det gjorde jag, och kände att guuh så skönt att sitta ensam och lyssna på musik,kvällssol och några kalla biror!! Men tror ni jag fick sitta ensam länge eller?? Nää för då kom det 2 killar och 1 super gosig pitbull som stannade och snackade ett jävla tag. Och när dom drog hann jag kanske vara ensam i 3 minuter så kom nästa dude. Så då kände jag att det var lika bra att bara knata hem igen. Skulle ändå inte fått vart ensam. Går där på vägen och självklart stötter man på människor som ska vara super sociala och snacka som fan. VARFÖR?!?!?!?! Stod det SOCIAL i min panna eller?!?! Visst är det roligt när folk är trevliga och snackar men inte just igår, ville ju bara ha en stund för mig själv ju!! Men ICKE att det hände lixom.

Idag var vi in till Söder i någon gigantisk lång lekpark kul för barnen. Sedan vart det ju själv kalrt lite Mackidoncki! Hem en snabbis och vidare ut till skolgården med brudarna. Där lekte vi av oss en del. Hem igen en snabbis och nu har brudarna inklusive min bitch dragit ut på en cykeltur, medans jag sitter hemma och ölar, pluggar, dunkar musik och bloggar.

Så nu ska jag ta en rök paus och sedan fortsätta med denna förbannade jävla Företagsekonomin!!

// K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0