Gråt

Hej!!


Jaaa idag var allt superduper bra innan vi kom fram till dagis och jag skulle lämna Freja där. Då var det gråtning på hög nivå! Men det var bara för lilla sötnöten att gilla läget och vara kvar.
Kändes inte toppen men vad fan det måste göras så hon förstår att hon inte får som hon vill när det gäller detta!
Och personalen vet on situationen och har inte hört av sig så det gav sig nog.  Och idag går Freja och Wilma över till deras moder och Casper blir ensam med mig och hun. =)  Vilket han nog tycker kommer bli väldigt skönt.

  

Har precis vart till skolan till Wilma men nya kläder, hon var alldeles dyngsur efter att dom haft vattenkrig, så nu ska jag snart sätta på lite kaffe och vänta in hun för att kolla på Hem till gården!! Hemskt jag vet det!! Men kan inte hjälpa det!

//K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0