Midsommarhelgen, misslyckad och lyckad

Hej!!


Jaa då har det vart midsommar och jag och hun har vart tillsammans officielt i 1 år. Men det glömde vi bort det var något jag kom nu faktiskt!! Inte lätt att hänga med tydligen. ;}

I torsdags så var vi nere hos Thomas och drack lite bira,sedan kom Jocke & Grim och då köpte hun en låda Barcardi & cola. Den var förbannat god alltså, men lite söt. Men det gillas ibland.
Det var rätt nära att det slutade med en resa till Rättvik, men tack och lov gjorde det inte det. Haha!!

Fredagen spenderades hemma väldigt lugnt under hela dagen, jag hade en karl som var så förbannat bakis. Och fan vad jag njöt!! *mohaha!!


Sedan drog vi till Hökis på en öl och lite spel, sedan drog vi hem och hämtade alkoholen som fanns kvar och drog upp till Cilla. Det var riktigt trevligt i övrigt.
Jag och karln började tjaffsa och det slutade:
  
Och ett köksfönster mindre. Men det löste sig väldigt fort därefter. Och hun kunde lite låta bli att älska mitt temprament. Då när jag blir så där riktigt kolsvart i mina redan väldigt mörka ögon!! ;}

Vaknade rätt så tidigt på lördagen gjorde inte så mycket, lite film kollande tror jag sedan mötte vi upp CillaHökis. Blev ett antal timmar där,många mer än vad vi hade räknat med. Men det var riktigt trevligt måste jag säga.
En som heter Danne kläckte:
-" Du ser så liten, oskyldig och oförstörd ut, hur fan kommer det sig att du sitter här med Tintin?"
Med tanke på natten som varit så kläckte hun: "Skenet bedrar".
Men han trodde inte på det och Cilla tyckte hun hade sig själv att skylla.
Men som sagt en trevlig kväll där med.

Och idag är det måndag och Emelie kommer idag!! =)  Guuuuuuh va kul det ska bli!! Längtar som tusan!!

Nu ska jag fortsätta i tvättis!!

//K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0