Underbara

Hej!!

Allt eftersom dagarna går kommer man på lite små saker och kommentarer som kommit från ungarna, speciellt Freja. Som i söndags när vi hade tvättat så skulle hun sortera allt och lägga det där det hör hemma.

-"Nää pappa det där är Wilmas trosor",säger Freja
-"Nej då det är ju Casper kalsonger",svarar hun då
-"Nää det är faktiskt Wilmas boxertrosor,jag lägger alltid allas saker ihop",säger jagf då
-"Jaa du ser, Kim kan allt men du kan ju ingenting pappa"säger Freja då

Så jävla underbart!!! Haha!! Kan ju inte annat än att suga i sig lixom!! ;}

Och igår på morgonen kollade vi på "The Nightmare Before Christmas" så frågade Freja mig om jag ville gifta mig med Jack Skellington.
-"Nää det vill jag inte"
-"Men du vill väl gifta dig med pappa?"
-"Jaa det är klart jag vill det"
-"Puuh vilken tur!!"

Alltså ni skulle hört den lättnadens suck hon drog,det var helt underbart!!

Nää nu ska jag diska och fortsätta i tvättis och längta efter min hun!!! Som ÄNTLIGEN ska ha långhelg och inte jobba på röd dag!! Det gillas väldigt mycket kan jag lova er.



//K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0