Mens och otålig!!

Hejssan!!


Nu är det en sådan här vecka att jag har världens humör svängningar och otålig som fan. Går det inte på en gång så kan det helt enkelt dra åt helvete. Gaaaah!!
Så illa att min karljävul håller sig på avsånd. ILLA ILLA!! Men men mest synd om ungarna tycker ju jag eftersom dom kommer alltid vara här den veckan jag är sådan. =(  Men men dom härdas väl till slut.

Jaa vad har man gjort sen jag var inne sist och skrev då..?? *tänker!!

I fredags tog vi med oss ungarna till Fagerlidsparken och grillade och lekte lite, eller jaa jag gjorde karln tog hand om grillandet och satt sedan och bara njöt. Men som vanligt så hade man hur många ungar som helst att föda.. Men så länge det finns så varför inte lixom?! ;}

     

På lördagen cyklade jag,älskling och Wilma in till Farsta så hon fick handla sina presenter från oss!! =) Mycket nöjd vart hon iallafall!!
Det var mycket cyklande den dagen men det var skönt, iallafall så fort vi kom hem så jag fick ta mina allergi tabletter. =)  För dom är jag ju rätt duktig på att glömma.
Sedan vart det film på kvällen. Och karlhelvete slocknade strax efter 20.00!! Då var jag faktiskt lite pissig på honom!! Men det fick han lida för under natten!! *mohaha!!

Annars har det vart som vanligt. Men nu har jag äntligen fått svar på när jag ska få mitt studie stöd. IMORGON!! WOOHOO!!! =)

// K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0