Motorvägs spring!! Muppkarl!! ;}

Halloj!!

Jaa vad ska man säga.. I fredags så inledde i eftermiddagen med en bira ihop med Thomas nere på bänken i solen. Inget fel på det inte!! Det slutade med att vi bestämde oss för att dra in på Bajen match,men åka så man köpte biljetter svart. Men innan vi ens kommit så långt så här nere vid bänken så hade jag och karljäkeln ölkrig. Jäkla onödigt på ölen kan jag ju lova er.

Älskling  Älskling & Thomas


Men vi tog oss in till Gullmarsplan,bira på vägen, en Thomas som ramlar och stukar handleden för att någon jäkel rykte undan det sista trappsteget. Vi fixar biljetter, jag och älskling hamnar på Östra och ThomasSödra. Så jag och älskling var tvugna att dra runt halva stadion. Men min underbart störda karl drar med mig på en helt fel väg,vi hamnar på totalt fel sida motorvägen.
Men först fick vi springa under en bro utan trottoar och brant som fan, sedan hoppa in i en buske för att klättra över ett staket. För att då SPRINGA över motorvägen. Men som jag sa till min karljäkel, "Vad gör jag inte för dig och ditt älskade Bajen?!?" ;}  Allt gick bra iallafall, vi kom över och in lagom till andra halvlek. Älskling köpte en öl och jag en kycklingwrap. Nog den godaste jag någonsin käkat faktiskt. Men för 60kr ska den faaaan smaka bra också!! ;}
När matchen var slut så skulle vi gå ner för alla dessa trappor,fatta att jag höll på att dö av skratt när jag upptäcker att jag går och håller Micke i hans skärp som ett fucking jävla koppel för att han inte ska snubbla in i människorna eller bara trilla.. Helt enkelt, han var min Bitch.. ;}
Det var vår fredag.

I lördags var vi ett gäng som drog in till Farsta mitt på dagen för att köpa lite bira, vin och sådant man ville ha under kvällen.
Vi kom tillbaka och Thomas följde med oss upp och kollade fotboll och trav. Sedan drog han och jag och älskling skulle ta en powernap, på cirka timme. Vi skulle upp kl:19.00 alltså, men TVÄR vaknar kl 20.00. Och som vanligt slutade kvällen nere hos Thomas.. Ingen skräll där inte! *haha!!

    


Nää nu ska jag fortsätta mitt pluggande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0