" Pappa är din brud "

Hej!!

Igår hade vi picnikFrejas dagis. Wilma och Casper kom också dit,även 2 kompisar till Wilma. Det var riktigt mysigt, lite väl blåsigt men det funkade iallafall. Det var baugetter, jordgubbar, amerikanske chokladmuffins, mini pickels och oliver. Mums mums!!

Sedan var det Qviding-Hammarby som en satt och kollade på. Jag, karlsloken och Freja. Sedan så sa jag till Freja av någon anledning att Micke var lite kokobäng. Och hennes svar var:
-" Nej Kim, pappa är din brud!!" (brud= bitch)

Efter det var det KÖRT!! Fuck i helvete vad jag garvade. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Fatta lixom att en liten oskyldig 6 åring i princip säger att pappa är en bitch!! Hur underbart är inte det lixom?!?! Det är det jag säger, kan ju inget annat än att älska dessa förbannade jävla underbara branen alltså.

Förresten så förlorade Hammarby, så min brud är inte Hammarbyare längre, efter 25 år så ska han byta lag. Tur man lever i en demokrati så man har rätt att ångra sig, ångerrätt med andra ord. Det lutar väl åt AIK tydligen, men det kan jag ta hade det blitt DIF hade jag vart tvungen och ta ungarna och dra långt uta bara helvete!

Nää nu ska jag nog bada, plugga, diska och fixa lunch åt min brud! ;}

//K!!



Just det var och handlade när jag hade dumpat Freja på dagis, då springer jag på en liten snorvalp som rycker tag i mig och säger: "nej du hinner inte in och handla, då kommer du förrsent till skolan". Och det visade sig att han trodde jag gick i 9:an. Men jag tror i och för sig att han bara ville ha en anledning att snacka med mig.

Men inte nog med det, när jag går där på vägen hem i min helt egna värld så svänger det ut en bil, chaffören kunde ju inte ha flot mer än vad han gjorde. Inte nog med det han satt och snackade i telefon, och vips så var bilen och han uppe på trottoaren.
Hur faaaaaan vore det om en koncentrerade sig på körningen istället för att glo och snacka i telefon, så slipper det bli så pinsamt när man "råkar" köra upp på trottoaren.
Helt galet sjukt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0