I Do What I Want

Hej!!

Sitter här hemma och undrar vad man ska göra med livet egentligen? Är man verkligen nöjd med vad man har åstadkommit i livet?? Eller vad vill jag egentligen?  *suck!! Det är så jobbigt när man kommer in på sådana tankar för det tar sådan tid innan det försvinner, så ligger man och grublar över det på natten så man kan inte sova och då är man helt färdig när man ska jobba istället... =|

Ibland undrar jag om det verkligen är så att man gör som man själv vill.. För man känner ju ändå att man ska kunna göra som man själv vill men utan att det ska bli kompicationer eller bitterhet från de nära och kära som lever runt en.. Och skulle man göra som man själv vill så blir det ALLTID ett himla väsen. Jag förstår inte!!  =|  Men det är kanske det som är meningen.

Nää nu måste jag göra något roligare innan jag får spel! Så jag ska sätta mig och beställa lite kläder!! =)  Det är ALLTID lika roligt!!

//PuSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0