Mys.. ;)

Hej!!

Eftersom att det inte har blivit någon hamnfestival för min del så har min älskling ordnat en väldigt mysig och super seriös kväll här hemma.. Med dricks menyn, middags menyn, film menyn och kvälls menyn!!  =)  Så himla super seriös.. Men just nu ä'r Bamse här så det blev ett litet stopp i den mysiga kvällen!  =|  Men dom ska bara bränna lite ljudböcker och sedan kan vi fortsätta våran kväll!! :D  


Faan skulle varit ledig igår och idag men igår jobbade jag så att en av mina arbetskompisar skulle kunna sluta kl 12.00 för att sedan dra sig vidare till Tunisien.. Och idag fattades det folk på morgonen, så jag tog på mig att jobba som resurs(vilket innebär att jag börjar kl 7 och slutar kl 12).

Nää nu ska jag forsätta dricka mitt vin och bli lite rund under fötterna.. :D  För det tycker jag att jag förtjänar!! :D  *haha!!


// PuSS!

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Lät mysigt :P

2008-08-04 @ 18:27:48
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0