4:e advent

Hej!!

Sitter i köket och dricker kaffe och har vaknat till ordentligt nu.. ;P  Men jag känner mig itne utvilad, så det blir nog att jag tar en powernap på 1 timme senare mot eftermiddagen, annars kommer jag aldrig orka med en spelkväll med grabbarna.. =) 

Idag är det ju 4:e advent, fatta det är julafton om 3 dagar och det känns som en april dag ungefär.. Fattar det inte lixom.. Måste bli klar med julklapparna imorgon, så att jag kan sätta mig och göra klart dom här.. Men det är ju inte mycket kvar vilket känns helt underbart, även om det är rätt så sent och jag skulle velat vart klar för MINST 2 veckor sedan. Men man får ta det för vad det är..

Ha en underbar "aprildag" mina vänner!!

// PuSS

Bjussar på nogra riktigt gammla kort, 2005!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0