PuRkEn

Hej!!


Jag vet att jag kan vara dålig på att ringa eller höra av mig, MEN en telefon och en buss går faktiskt åt båda håll!!!!!! Så varför känns det som om att det bara är jag ska ska ta mig någonstan??  Visst jag har ALL tid i världen nu när jag är arbetslös, men däremot hara jag faktiskt typ nada cash!!  Så jag tar mig lixom inte så långt iallafall.. Om jag inte har tur så att någon som bor här i Skoghall som man känner skla in till stan så man kan snålåka med dom..

Låg och tänkte på detta inatt och blev riktigt riktigt irriterad och nästan arg.. Och samma är det nu!!  Men men det går la över snart så!!

Aja men nu ska jag sätta mig och kolla på tv eller så blir det att spela lite här på datorn innan Miami Vice börjar!!

// PiZ

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Tack gumman, synd att du är arbetslös men det kommer inte kunna hålla på så här det blir något igen efter nyår ska du se. HA en bra helg gumman, och håller med dig om att bussarna går åt båda håll. Kram Tezzie

2008-12-12 @ 09:21:47
URL: http://tezzies.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0