Jobb och sedan liten släktträff

Hej!

Aa, då sitter man här och väntar på att klockan ska bli 6.40 så att man kan knata iväg till jobbet. Tror jag ska höra med arbetskamraterna om jag kanske kan få sluta 13.30, så att jag hinner ta en dusch innan man ska över till mamma. Men det tror jag inte är några problem. =)

Måtte jag aldrig bli dement, då dör jag hellre tidigare.. För usch och vara så som vissa är.. Nää, verkligen INTE!!! Då hoppas jag istället att jag blir som gammla mormor.. =)  Det vore något ni.. Drygt 95 år och bor ensam i huset och klarar det mesta själv! Så skulle det vara för alla, men så är det ju tyvärr inte. =(

Nää nu ska jag käka innan det är dags att dra!!

C U Later!!

// PuSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0