Kvartifem

God morgon!!

Faan vad trött jag är.. Förstår inte varför jag inte kan sova som man ska. =(  Vaknat flera gånger under natten, varit uppe och pissat, så till slut när klockan var kvart i fem så gick jag upp!  Då orkade jag inte ligga kvar och försöka ens.. :|  Men men gör ju kväll imorgon så man kanske skulle kunna ta en powernap när  man kommer hem, bara för att man ska orka vara vaken länger än till 21.00!  *haha! =)

Sitter här med min tredje kopp kaffe och min tredje morgoncigarett.. Har spelat lite under tiden som man käkade sin dagliga risifrutti!! *mums!! =D

Nu vet jag inte längre vad jag ska skriva så det är väl bäst och ge sig..

//PuSS!!


Louise & jag förfestar till våran bal, 5/6-2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0