Mer bilder


Året kallades 2005:

Jag & Emelie 
Jag & Tasken Tommy & jag Peter & Jag Jonas & Mogge Anna & Karl Ida & jag Mogge,jag & Jonas Grabbarna Grus Nattiz Susanne Emelie & Jag Mumsig pizza Jag,Louise & Emelie  Glad JonnaHappy Lojsan BoBBo & Ärtan Moi 


Året är nu 2006:

Annapolis Susse Bias Susse Bias Jag Sara,Susse & Emelie Tommy Bucht Emelie Dennis Walle Linda.L Linda.TTösera Sabina  Jonna med bröstenLojsan & Jonna Lojjsan är sugen Louise är väldans happyJag Lojsan,Jonna & Sabina Lojsan Jag Susse Jag Sofie & jagAnna & Linda Johanna & Jag Jag pimplar vinEN rumpuggla i Branäs Louise skurar LouiseJag,Anna & Susse Jag Emelie,jag & PeterSusse & Nordh


2007:

Alexander Carro & Tilda Min sura sessa Bucht & Bella Mogge J Tommy & Dennis Bella & MOrgan Mongo Morgan Sofie & Micke Pimsan pimplar Walle Jag & Susse Fredrik,Tilda & jag Tildisen Sessan min Sessan & jag Johanna & Fredrik leker Jag Mogge J Susanne Clarke Kim Micke Ess Susie Q Blåsfisken Pernilla Clarke & Emelie Johan,moster & kusin Moi Töser från klassen Ylva & Lojsan Texterna säger sig själva Alkoholen Sara-Lisa & jag Dennis,Niklas & Lillan Susse S-L & S-L Studenten Lyckliga jag Jag Mamma,jag & minime Patrik & Jonna Linnea Louise Jag,Louise & AnnaLiz & Patrik Jag Bobbo Jag,Daniel & Sofie Walle & Jag Dennis & Fredrik Linda & Fredrik Mogge,Jimmy & Daniel Fredrik Susse & Nettan Moster med barnen jag Anna & jag Quando & Fredrik Jag & Quando Mig Quando Fredrik & Alex "Pappa" Fredrik Alexander Pillan & Sara Jag & Susse Tommy Pillan & Nattiz Mogge,Peter & Tommy Mogge dansar jag Susse Susse,Dick,Fredrik & brud Dick & Susse  jag Fredrik Takida Anna & Jag Fredrik med mor sin  Bröderna 


Gick inte få med mer bilder, så jag ska fortsätta min nostalgi tripp nu!!


// xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0