Rött... =)

Hej!!

Sitter med färg i håret nu, det ska bli rött, eller jaa i röda nyanser iallafall! ;D  Ska åka till stan och möta up älskling om drygt 50 minuter... Så ska vi åka till mormor och hjälpa henne lite och få lite nybakat!! ;)  *mums!!

Sitter i valet och kvalet om jag ska sminka mig eller inte.. *tänker!!  Aja det blir som det blir, men lutar väl mest åt att sminka sig..

Faan färgen ska sitta i hela 20 minuter till, det känns så satans drygt..*suck!!

När vi kommer hem sksa vi dola och lite sånt här hemma, så att det blir lite mer organiserat. Förresten tror jag att jag ska köpa ett par byxor som jag kan ha på jobbet, eller om det blir två par, vi får se vad jag tycker att jag har råd med.. ;P  *haha!!

Nää om jag iallafall skulle ta och klä på mig nu!!

C yah!!

// Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0