Träff

Hej!!

Jaa idag ska vi ha en liten släkt träff, typ liten bara.. Det blir jag & Fredrik, mamma & Peter, moster, Perra och barnen, mormor och sedan Conny.. DEt är därför vi ska träffas för att vi inte träffar han så ofta,men han bor ju i Skåne så.

Är faktiskt en del som har hänt sen jag skrev sist.. Aa i tisdags var vi iväg och badade men det vet ni ju redan, i torsdags var vi iväg igen.. Jag,älskling,Sara & BAmse drog till baksidan av Söa, vi ville ju att Maestro skulle kunna springa fritt, det blev även grillning, badning och lite alkohol. :D  Så där skit mysigt var det!

Kommer blirder därifrån nåpgon dag..

Men nus ka jag sätta mig och spela..

C Yah!!

// Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0