Trötter som faaan!!!

Hej!!

Fy satan vad trött jag är.. Vill bara sova, men det är lite tidigt för det Tezz, bara så du vet!! :P  haha!! Och upp imorgon ska jag ju iallafall, ska ju jobba till kl 13.00, och då ska jag hem och vara barnvakt..  Ingen vila här inte!!! Det är sådant man för göra den dagen man dör.. =)  

 Mina sötisar Alex & Tildis

Aa, och på torsdag fyller älsklingen 30 år.. =)  Hmm, får la se till att vi iallafall har en tårta här hemma.. Eller kanske något annat gottigt... Får se vad jag hittar på... Jaa, och nästa helg är det ju midsommar också.. =D  Men det rör inte mig i ryggen eftersom jag ska jobba fredag-söndag..


Hmm nää nu börjat jag fan bli hungrig också..

// xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0