så mycket...

Det är så mycket jag vill säga.. Men jag vet inte vart jag ska börja!!!
Det känns som om allt bara är skit just nu, men det är det ju också i och för sig.. Alltså jag kan inte förstå att du inte finns mer, det är så overkligt.
Jag vet inte riktigt hur man ska beskriva vår relation, men jag kan iallafall säga att vi har haft det så otroligt roligt och underbart tillsammans. Även om vi inte träffades så speciellt ofta så visste vi vart vi hade varandra och kunde alltid snacka med varandra om allt!! Guuud vad jag kommer att sakna det, och DIG ska vi inte ens snacka om hur mycket jag kommer att sakna.. =(



Och min älskade kusin Sebastian, gud vad jag älskar dig.. Du är den absolut bästaste bästa kusin man kan önska sig och mer där till..

  

Hoppas bara att det ej dröjer allt förlänge innan vi kan ses igen!!

Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0