Hos mormor

Hej!!

Dålig uppdatering av mig jag vet det!! *skäms!!   ;D

Ja men det gör i och för sig inte så mycket eftersom att det inte händer så mycket nu för tiden då.. =|   I Lördags åkte jag och Fredrik upp till mormor och umgicks lite med henne.. Tycker ju faktiskt lite synd om henne nu när varken jag eller mamma bor kvar där uppe, hon har ju lixom ingen att umgås med så hon är ju satans pratsjuk när man träffar henne!!  Det är inte många ord man hinner säga mellen hennes andhämtning!! ;)  *haha!  Det blev lite kaffe och fika så klart och även kortspel!! : D  Chicago!! :D 

   

Inte för att det gick något vidare för mig me det är inget ovanligt!! Losar nästan jämt när mormor är med och spelar!! *suck!!

Nää nu ska det städas lite!!


// PuSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0