INSIDER

Hej!!

Nu har jag suttit och kollat på ett av mina favorit program, fast jag under största delen av programt sitter och är hur ilsken som helst, Insider. Helt seriöst så tror jag faktiskt inte att jag har missat ett enda avsnitt av det..
 Och det som var idag var inte något undan tag.. Och den där jävla Nina Ydeberg är ju fan inte riktigt klok!!  Och det är jag nog inte den enda som tycker!  Hoppas bara att hon ger sig snart, för hon fattar ju inte hur många familjer och hur många människors liv hon faktsitk förstör.. Vem vet hur många pappor som sitter oskyldigt inne för sexuellt utnyttjande av barn osv. på grund av henne. Usch det är sådant som gör mig så jävla piss't off!!

Nä nu måste jag lugna nerverna lite så det blir in cigg på altanen!!

//PuSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0