Damn vilken bra film!

Hejj!!

Jaa och vad har man gjort idag då?!?!  Joo vi har varit på Vidön och gått i skogen och lekt ute på fältet hos svärföräldrarna. Så jag och Fredrik passade på att låna Quando av mamma och Peter så han fick leka lite!! Vilket uppskattades hoppas jag!!
 Det blev satans mycket bilder kan jag lova er. Runt 140 st!!! *haha!! Men så är det att ha med mig i skogen!! =)

         

Sedan kom vi hem och tog oss något litet att käka och kollade på något avsnitt av nåhot uppdrag granskning.. Sedan slöade vi en stund för att nu ikväll ha kollat på Nell från 1994 med Jodie Foster.. Alltså fy fan vilken underbart bra film!! Och vilken underbar roll Jodie gör!! Shit alltså!!

  

Men nu ska jag spela lite grann!!

Ses!!

// PuSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0