Filmmysipys!! :D

Hejj!!

Jaa idag har vi haft en sådan där riktig filmmys kväll!! :D  Föst kollade vi på Batman: The Dark Knight och nu senast kollade vi på The Incredible Hulk. Måste ju faktiskt säga att den sist nämnda inte alls var så bra som jag trodde, men däremot var Batman MYCKET MYCKET bättre än vad jag hade förväntat mig!! :D   Och sådant är ju alltid lika roligt!!
Och jag som skulle se den bara för att det var Heath Ledgers sista film, annars hade jag faktiskt inte tänkt att se den, men tur för mig så gjorde jag ju det!! =) 

    


Japp imorgon ska vi på Oxhälja då.. Det blir första gången för mig.. Men det ska väl bli någorlunda kul hoppas jag eller att man iallafall hittar något att köpa men det tvivlar jag inte på när det gäller mig själv om vi säger så!! ;)  *haha!!




Nää nu ska jag sätta mig och fortsätta med min fotobok!!

//PuSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0