Oxhälja!!

Hejj!!


Jaaa, igår var man på Oxhälja då och sprang i 7,5 timme!!  Snacka om att vara mör i kroppen idag!! ;)  *haha!!  Och äntligen efter flera års tid fick jag käka LANGOS igen!!   =D   *MUMS!!
Hittade allt en hel del grejer som man ville ha, men blev ändå inte så mycket saker som jag trodde!!  En väska, en tavla och 14 par strumpor!!   Sedan köpte Fredrik en palestinasjal och en Marilyn Monroe tavla till mig!

Men roligast av allt var ändå att jag sprang på Lojsan & Zäta!!  =)  Det slog allt!! ;)  Så nu bestämmde vi att vi skulle ta en fika någon dag!! Och det är något jag verkligen tycker att vi ska göra!!   =D

Nää nu ska jag käka frukost!!

// PuSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0