Vill in nu......

Hejj!!


Shit vad trött man kan vara då!! Men det är jag inte nu nu känner jag mig hur utvilad som helst! 

Igår hade vi spelkväll med Bamse, det gick väl si så där för mig men vi hade kul iallafall!! =)  Men vi tog faktiskt en break för att käka och sedan för att kolla på finalen av Hell´s Kitchen. Och jag tycker absolut att rätt människa vann!! =D  Nu ska jag strax hoppa in i duschen för att sedan göra mig iordning för att dra in till stan och fika med Emelie!! =)  Det ska bli kuligt! ;D

Tror faktiskt att jag börjar bli förkyld, är ju lite små snorig i näsan men det kan också vara den vanliga morgonförkylningen.. Men men det märks vad det är!

Nu ska jag fortsätta med det jag gjorde innan!!

Have a nice day!!


//PuSS!!!







Vill nog ha nogon av dessa 2 frisyrer igen.. Trivdes satan bra i dem!!

Kommentarer
Postat av: em

Men heey! :D

Jaa eller huur, en vidrig människa är hon...usch.

Allt bra med dej?

/Snork

2008-09-12 @ 13:30:15
URL: http://emsky.blogg.se/
Postat av: Tezzie

Helt klar att att du är jätte fin i lugg på bild nr 1! Klippnings dax snart? Ha en bra helg Kramizar

2008-09-12 @ 14:08:07
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0