Satans satan...

Hej!!

Imorgon är det fredag och D.A.D ska uppträda på Nöjes, men ska j ag dit?!?! NEEEEJ!!!!!!  För jag har inte råd.. =(  *snyft! Och en ännu värre sak är att THÅSTRÖM uppträder på Nöjes på lördag,men då ska jag heler inte dit!! *GRRR  Nee för jag har lovat att åka på tjejfest på OOOMC.. Plus att jag har inte råd heller så... Det sket sig från starten.. *suck! Men lite deprimerande är det allt.. Men samtidigt vet jag att jag kommer få väldigt kul på lördag.. 
 
 Och snart är det påsk också,för er som missat det.. ;)  Då blir det också kalas.. =)  Peter,(styvfar), fyller 45 år så då kommer det en satans massa folk.. Om nu alla kommer så blir vi runt 30 pers.. Och vi kommer även ha en massa folk sovandes här i vår lilla etta.. Men där det finns hjärterum finns det stjärterum.. Är det inte något sådant?!

 Nää nu ska jag träna lite.. Men ha en alldeles underbar vårdag hörrni!! :D

//PuSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0