SM-GULD SM-GULD SM-GUUUULD!!!

SM-GULD SM-GULD SM-GUUUULD!!!


Finns ingen känsla som kan beskriva huuuur jävla underbart det känns nu alltså!! Satt och kunde knappt andas den sista minuten!! Jag var helt förstörd och sedan när slut signalen gick så bara brast jag i tårar!! =) 

 

Och när jag såg matchen kom jag givetvis att tänka på min underbart underbara Anna Ö.. När vi tog guld sist så hamnade hon och jag i Skara.. =|  Vi tog oss inte hem till Kronoparken,men till Skara lyckades vi ta oss.. Hmm inge weirdo vi inte,eller tycker ni det?!?!  ;)  *mohaha!!  Du är guld värd stumpan min!!!!

     

Nää nu ska jag fira men något, men får se vad!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Tezzie

GLAD PÅSK! Kram Tezzie

2009-04-11 @ 13:11:18
URL: http://tezzies.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Testar ni dildosar eller?

2009-05-11 @ 03:52:05
URL: http://middemadde.blogg.se/
Postat av: annaeast.blogspot.com

du är minst lika underbar du!

Kramar Anna

2009-06-02 @ 22:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0