Dödens Ängel

Hej!!


Fan ibland tror jag ta me fan på att jag är Björkhagsgårdens Döds Ängel!! Det verkar iallafall inte bättre!!  Helt sjukt ju. =|  Men men det är väl något jag helt enkelt får ta!!  Men det kan kännas lite surt.

Har jobbat idag, från 14.30 - 20.30, fast det egentligen skulle vara till 23.00, men jag tror ni alla förstår varför det inte blev så..

Så nu sitter jag här hemma men är ändå helt färdig i huvudet och kroppen!! Längtar till sängen.

Förresten vet ni vad??

Imorgon är det MIN 23:dje födelsedag! =) 


Nää nu ska jag in och kolla på när älsklingen och Bamse sitter och spelar Need For Speed Undercover


// PuSS


  

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Grattis i efterskott gumman läste här nu :D Hoppas att du får en bra helg Kramar

2009-01-17 @ 10:15:22
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0