Afrikaner med mjäl ;D

Hej!


Då fyllde man år igår då, och huset fullt av folk hade jag. Vi avslutade kvällen med att köra lite Sing Star, vilket min kära moster blev alldeles frälst i måste jag säga. ;D  Hon levde sig verkligen in i det hela, och min älskade trotsålders kusin tycket också det var roligt men lite svårt, men det är inte så konstigt eftersom att hon bara är 7 år så. Men med lite hjälpa av hennes kära kusin(jag) så vann hon äntligen över sin kära moder.
Och presenter fick jag ju också, fick en filmbox, bara parodifilmer, precis som jag älskar och det vet ju min kära älskling. =D Och så fick jag triologiboken om Pirates of the Caribbiean. Av min kära mor hade jag önskat mig tårta och hennes chokladbollar, eller som vi säger till varandra afrikaner med mjäl.. ;)  Och det fick jag ju självklart sedan fick jag även ett överkast som jag har spanat in på Jysk.
Av moster med familj så fick jag pengar, det samma av mormor och gamlamormor!!  =D

Efter att alla hade gått så kollade jag och babe på Twilight, men jag tyckte verkligen inte att den var så wowig som alla säger, visst den var bra, men jag tror jag hade lite för höga förväntningar.  =|

Nää nu ska jag plocka lite här eftersom Marianne och hennes gubbe kanske skulle komma förbi!!

// PuSS!!


P.S  Tack för alla gratulationer! Det värmer alltid!!  D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0