CSK igen!

Hej!!

Var på CSK idag igen, men vet ni vad?!?!?   Jag ska dit igen på måndag.. Så kul var det lixom,svullnaden hade ej gått ner tillräckligt inne i örat för dom så de kunde fortfarande inte se trumhinnan.. Så har fått ytterligare en ny tamponad att dränka mitt i alsolsprit.. Mitt stackar lilla öra!! =(  *snyft!!

Men det som är helt underbart nu är att svullnaden i ansiktet har gått ner en hel del, såpass mycket så att jag vågar mig ut igen.. =)  *haha! Och nu är jag inte längre ett svullo!! =)  Makes me happy!

Idag åkte moder och Peter ner till Uddevalla för att imorgon dra vidare till Skåne, dom jäkla svinen!! Så jag sitter här hos mamma med hunden och vi dunkar lite Blind Guardian och dricker vatten!! =)






Nää nu ska jag strax ut me hunden!!


Sov gõtt med er!!

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0