KRP idag

Hejjhejj!!

Nu var det några dagar sedan. Jag kan glädja alla med att berätta att jag är på bättringsväg nu!! =)  MEN jag är fortfarande döv på vänster öra, eller aa döv och döv det har slagit lock efter mina öron droppar..   =(

Ska tillbaks till CSK på fredag förmiddag. Men antagligen bara för att jag ska få de droppar som behövs för att jag ska bli riktigt frisk, eller aa för att mitt öra ska bli friskt. Själva JAG kan ALDRIG blir riktigt frisk.. *mohaha!! ;)

Var upp till Kronoparken i eftermiddags en snabbis. Var tvungen att åka upp och kramas lite med Doddo & Elfad,(speciellt DoDDo), eftersom på lördag så flyttar dom till Helsingborg!! =(  *snyft!! Närrå tycker det är skit kul att dom gör det. Dom drar dit det finns något att göra. Strongt!! Blir lite inspirerad för att göra något liknade själv ju.  Det roliga med deras flytt och så är att dagen innan jag fick reda på att dom skulle flytta så hade jag sökt ett jobb i Lund.. Det tycker jag var satans coolt!! =)

  

Nää nu ska jag sätta mig och kolla lite på tv tror jag..


// Kimssan!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0