På tiden.. =)

Hej allesammans!

Hoppas det är bättre med er än vad det är med mig.. Har en jefla öroninflamation som inte vill ge sig,inte ens efter 5 dagars penicillin... Var av det skulle börja värka efter 3 dagar, men ICKE!!!!!!!!!!!!!  Om ni bara visste vad ont det gör och vad jobbigt det är att vara halv döv.. =(  NOT FUNNY!!!!  Så vi får la se vad läkaren säger nu när ajg sak dit idag igen kl 15.30.. Ser inte fram emot det...  Någon som vill gå istället för mog?!  ;)


Hmm har hänt en hel del i livet sedan jag skrev seriöst sist,men inget jag har ork att gå in på just nu.  Men säger så här jag jobbar nu och söker lägenhet för fullt.  ( tror ni fattar)

Lovar att jag ska bättra mig men uppdateringarna..


// K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej nu kan du tävla om en sensuell och sexig babydoll i tre delar



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-babydoll.html



Var gärna med :)

2009-07-22 @ 10:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0