Fittslagg!!!

Vilken otroligt underbar dag det har varit!! Känner ni alla det också?!?!?!  (hoppas ni hör ironin i allt)

* Vaknade WAAAAAAY innan klockan ( fittgrannar)
* Garderoben som vi hade ena datan i rasade samman
* Kom underfund med att det är en del att göra denna veckan,iallafall.
* Ena tvättmaskinen var typ sönder,tvätten kom ur maskinen och luktade RÖVHÅL!!!!! *GRRR
* När babe skulle plocka isär den trasiga garderoben och jag skulle gå, så döm om min förvåning när jag hör ett skrik. Gissa vad?!?!  Joo men självklart så ramlade "taket" rakt ner i huvudet på honom. Kraken!!  Men det gick bra,fick bara en bula. Så älskling och Peter ockte iväg till Jysk och köpe ett databord förrut!
* Nu tack vare det så ser lägenheten ut som 100000:e världs kriget. Men har vi hunnit städa idag då eller tror ni?!?!  NEEEEEEEEEJ!!! Rätt gissat igen.. Fan tvättat från 10.00-18.00, däremellan vart över till andra sidan och sedan vart iväg till Hagaborg och hämtat min lilla kusin som skulle baka med mamma. Själv hade jag velat vart med, men kände också att jag var tvungen att hjälpa babe med databordet.

Känner ni all negativiteet som strömmar ur min underbara positiva kropp???


Återkommer imorgon när jag förhoppningsvis är något happier!!

Avslutar med några bilder;

   



P.S Avslutade kvällen med att baka amerikanska chokladmuffins!!! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0