God förmiddag ...

God förmiddag mina vänner!!


Sitter fortfarande med morgonkaffet. Väntar på att Mikael ska komma så att älskling kliver upp,eftersom att han ligger och drar sig... Hoppas Mikael kommer snart så det börjar hände lite saker asså... Börjar bli lite uttråkad nu!! ;)




Här om dagen kom Marianne ner på en snabbis kaffe.. Och vet ni vad?!?  Hon hade med en present till mig!!  =) Sådana vänner tycker vi borde komma lite oftare!!  För ni vet jag ÄLSKAR presenter!!!  ;)  *haha!!

 

Så vad tycks om min alldeles egna mugg?!?



Joo då när jag var så arg på 84:orna över tvättis så tog vi ju kort. Men hade inte lagt in dom förrens nu. Så jag tänkte att ni också kanske ville se. Jävla GRISAR!!!!!!

    

Så vad tycker ni om detta då? HAde dom lämnat tvättis i fint skik?!?!  Jag säger jävligt mycket njaaaa till det alltså.



Nää nu ska jag sätta mig och spela lite. Ha en under bar fredag mina vänner!!

// PuSS & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0