Lista/snodde den av Snork

Ta fram din mobil. Det ahr jag nu gjort!

Namn 7BlomsterBoden

Är han/hon kul? - njaa,det är riktigt kul där iallafall!

Har du kramat personen? - jajamensan det har jag. Allihopa!! =)

Minnen med personen? - Ett antal!! Hade ju all min praktik där!!


Namn 14Låås

Flicka eller Pojke? - tösabit

Älskar du honom/henne? - njää,men hon kan vara rätt skön, så gillar henne. IBLAND!! ;)

Har du pratat med personen i telefon? -  jepp men inte nu längre, typ!! Skit länge sedan!


Namn 22Frykegård

Har du sänt personen ett sms? - aa en hel del pengar har gått dit..

Är det en tjej? - jajemensan

Går personen i samma skola? - Nope,


Namn 25 - Jonna

Hur gammal? - 20

Bor? - i Skövde(tror jag om jag ej mins fel)

Hatar du personen? - Verkligen INTE!! en alldeles underbar människa!!


Namn 28Kusin Seb

Har du besökt personen? - nää har jag inte. inte i Sthlm som han bor i nu iaf

Är han/hon trevlig? - Den absolut underbaraste och skönaste människan jag vet!

Vad börjar hans/hennes namn med? - J


Namn 35Min babe

Står han/hon nära dig? - aa som fan. bor i lag.. ;) 

Har du kramat personen? - Every DAY!!!

Har du varit förtjust i honom/henne? -  haha!! aa har nog vart det, är det fortfarande!!


Namn 36- Mogge J

Beskriv med ett ord? - CRAZY

Bor personen i huvudsstadsregionen? - nej

Har du sett honom/henne i en dröm? - aa han har vart med i ett par stycken!! ;)


Namn 40 - Nattix

Första tanke? -  Good times!! ;)  Don't U think??

När träffade du senast personen? - OJ!!! jaa nu var det väldigt länge sedan!! =(

Varifrån har du fått hans/hennes nummer? - från henne!!!!!


Namn 43Patrik B

Är han/hon kul? - Jaa det är han verkligen det!

Har du kramat personen? - Jajamensan det har jag!!!

Minnen med personen? -  haha!! Oj det är alldeles för många!! Men första tatueringen kan jag ju säga iaf!


Namn 56Stina

Var träffades ni första gången? - När jag var ett blöjbarn!! ;)

Är personen viktigt för dig? - nix inte längre

Sista bokstaven i personens namn? - öhhh!!! inte en blek!!!!


Namn 58Emelie H

Flicka eller Pojke? - hmm kille kanske?!?! tös så klart!!

Älskar du honom/henne? - Jepp det gör jag!

Har du pratat med personen i telefon? - Ojjj massa töl!! ;)


Namn 72 - Clarke

Är hon/han vacker? - aa jag tycker nog att han är det.

Känner du honom/henne bra? - Jepp!! Måste jag nog säga att jag gör.

Är han/hon upptagen? - Hmm just nu har jag faktiskt ingen aning!


Namn 80 - Home

Är ni släkt? - Nää

Hur är han/hon till sättet? - Jag är UNDERBAR!! BÄST!! det vet ni väl?!?! ;) *haha!!

Känner du honom/henne bra? - Bäst av alla!!


Namn 81 - Ida

Hur gammal? -  Fyller 23 i sommar

Bor? - Njää strax utanför tror jag!

Hatar du personen? - Nää har bara UNDERBARA minnen från henne!


Namn 86 -  Kim S

Har du besökt personen? - haha aa det har jag faktiskt, men har har inte vart hemma då!! ;)

Är han/hon trevlig? - Mycket trevlig!!

Vad börjar hans/hennes namn med? - hmm kan det vara K?!??!


Namn 91 - Lojsan

Har du kramat henne/honom? - Hmm aa det har jag nog nu när jag tänker efter

Har du sett personen full? - hehe aa har jag gjort!! ;)

Är personen äldre än du? - Nix!! hon är 2 år yngre


Namn 97Monika F

Är han /hon vacker? - Jaa mycket söt människa! Är grymt avis på hennes hår!! Alltid vart det.!!

Minne av personen? - haha. Sekelskiftet!!  Hennes fest där!! =)  Och hennes hundar!! =)

Har du hennes/hans msn? - hmm nää faktiskit inte nu när jag tänker efter


Namn 99Maggiie

Står han/hon nära dig? - yes, she is my aunt!! =)

Har du kramat personen? - Yexbox!! Massvis med gånger!!

Har du varit förtjust i honom/henne? - Nää hon är som sagt min moster!!


Namn 100 - Bucht

Första tanke? - saknar tiden!!

När träffade du senast personen? - Ojoj dte var satans länge sedan... Sommras kanske.. :|

Varifrån har du fått hans/hennes nummer? - Hans kära moder!! =)


Namn 105 - Rönnen

kramat personen? - inte alla där, men en hel del.. ;)

kysst personen? - hahahahhahahahaaha!! Nää det har jag inte!

sista bokstaven i namnet?   N


Namn 113 - Tommy E. LarZon

när pratade du med honom/henne senast - Jisses!!! År och dar sedan det. =(

har du varit/är förtjust i honom/henne? - Har alltid haft ett speciellt öga till honom, men mer som en broder!! =)

skickat sms till personen? - Yes!! Men det var också länge sedan!!




Jag kan ju själv säga att jag hade väldigt roligt när jag gjorde denna!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0