Snut pådrag.

Hejssan allesammans!!

Sitter här hemma och bara är just nu..  ;)

Gissa vad vi gjorde igår??  Joo vi var på Maxi med Sara & BamseVilken skräll va??  ;)

Vet inte vad det har varit med denna helgen alltså, men shit vad det har hänt saker då egentligen..  I fredags så satt jag och älskling och kollade på någon jävla Beck-film som han hade missat, själv hatar jag Beck men men får la offra sig ibland.. ;)   Men iallafall så ringde Bamse och sa att det var ett jävla pådrag med snutar vid missbruksboendet. Och så satans nyfiken som babe är så tog v oss en promenad bort och hämtade upp Bamse så gick vi och kollade. När vi kommer ser vi 2 piketbussar 4-5 vanliga snutbilar och 3 ambulanser. Första tanken var "shit faan har det vart mord" men så fortsatte vi gå och då stod det 2 brandbilar + brandchefens bil. Då hade det brunnit där inne hos missbrukarna. Tydligen tror dom att branden var anlag, 4 stycken fick åka till sjukhuset med lättare rökskador, så första tanken hade kunnat varit rätt..
Sedan igår när vi satt och väntade på Bamse & Sara så ringde Fredriks far och berättar att det är på drag med snutar nere mot samma ställe idag också, men nu var det 2 st som var och klättrade på taket till vårdcentralen. För så här är det med taket, vårdcentralens,äldreboendet och missbruksboendet sitter ihop. Lka nyfiken var han ju här och i samma veva så kom ju Bamse så vi tog bilen bort och kollade och mycket riktigt där var det snutar med hundar..  Men där vet jag inte riktigt hur det gick för som sagt vi drog ju till Maxi.

Just det i fredags natt då när vi var ute och gick med Bamse och Maestro så träffade vi på Åslund, han har nyligen fyllt 30 så dom hade haft en liten släktträff hemma hos hans moder.. Men iallafall så kidnappade han mig, för han ville att jag skulle gå upp till hans mamma och flickvän och ta ett glas vin. Alltså grejen är att jag känner flickvännen.. Har känt ehhe i huuuuur många år som helst men på senare tid inte umgåtts med. Så jag pallade mitt feta arsle upp dit och snacka om att både mor hans och Sara blev chockade... ;)  *mohaha!!    Men det var riktigt trevligt faktiskt..

Nää nu ska jag skaffe ôrk till nôe annet!!

// PuSS

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Ja du gumman du missar mycket här nu när du inte jobbar, nya roliga uppdateringar varje dag hehe. Allt bra? Kram

2009-03-22 @ 20:50:05
URL: http://tezzies.blogg.se/
Postat av: jonna

ojojooooj det händer mer på skoghall än i hela skaraborg tror jag.

2009-04-01 @ 21:54:21
URL: http://jooonnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0