Trött



Sitter här hemma nu och ska strax kolla på Antikrundan. Det var väldigt länge sedan det gjorde här så ser riktigt mycket fram emot det faktiskt!!!  =)




Jaa idag gick vi upp runt 9.00, började tvättan kl 10.00. Gick efter att vi hade slängt i den första maskinen så gick vi och hämtade hunden och tog en promenad till Vidön!  Vi träffade Mikael på vägen dit och bestämde att han skulle komma ner till oss sedan. =)  Så han var här ett antal timmar faktsikt, han och jag hann att dela på 2 kannor kaffe!!  Tror ni jag kommer vara pissnödig under kvällens gång eller?!?   ;)  *haha!!


Nää nu ska jag kolla hur det går för min älskling med hans blogg. Försöker hjälpa honom lite grann så att han kommer igång med den. =) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0