SPYA!! :( *uhäk!!

Vaknade 9.30 av att katten sprang runt och skrek som om han skulle dö.. Så det var bara att kliva upp då, skulle ut i köket för att ge han lite frukost.. När jag till min stora förvåning ser att golvet är fyllt med spya.. =(  Kraken mådde dåligt, så det var bara att torka innan han kunde få lite käk. Och när han väl fick det så åt han med god aptit, så så himla dåligt mådde han ju ändå inte. Som tur var!  Så när han fått sitt käk satte jag mig vid datorn och skrev  lite med mamma och hoppades på att hon ville ut och ta en liten promenad, vilket hon ville!! =)  Så det var bara att klä sig och knata iväg. Vi var iallafall ute och gick i dryga 1tim 20 min. Vilket var UNDERBART!! Fy satans vilket skönt väder det är ute alltså!!
 Men när vi gck där ute så kom vi fram till att alla som åkte förbi oss glodde som satan, så vi kollar på varandra om vi typ hade gröna näsor eller vad lixom.. Men vi såg inget konstigt.. :|  WEIRD!!! 

   

Igår satt jag och en kompis och skrev på msn och snackade lite om gamla vänner till oss, att det är så synd att man inte hörs av lixom, men har känt ett tag varför ska man själv jämt vara den som alltid ringer för att checka läget, jag menar en telefon går åt båda håll lixom. Men vi kom iallafall fram till att vissa av dom känner man lixom inte ens längre så varför bry sig. Det är kanske lika bra lixom, men det är klart att man blir lite fundersam. Jag själv blir mest arg och iriterrad, men det är jag det. Så jag försker att inte bry mig men det är JÄVLIGT svårt eftersom det är människor man levde med dagligen, man klarade nästan inte av att INTE höra från människorna förr. Kändes typ fel, hela dagen blev förstörd, så det är satans svårt att inte bry sig, men det tar för mycket av min enrgi. Så tyvärr.. NI KVITTAR!    =(

Nej nu ska vi se vad som kan hittas på här näst!!

// PuSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0