Utmaningen!!!

Reglerna är:

Gå in i mappen mina bilder.
Gå till den sjätte bilden i den sjätte mappen.
Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
Invitera sex stycken nya till utmaningen.
Länka dem och låt dem veta att de är utmanade




Den 31/12-05

Emelie och jag,eller helst av allt skulle jag ju säga att det är våra tvillingsystrar!! Men tyvärr inte!! =(  Men det var en satans trevlig kväll, med taccos, film och MASSA MASSA alkohol!! Blev väl liite för fulla för mitt eget bästa!! Men det är sådant jag är bra på så!! ;)


Tyvärr kommer jag inte på någon att utmana!! =(  Eftersom typ alla har gjort detta!!Men så fort jag kommer på några så låter jag er veta!! OK?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0