MORD!!

Halloj!!


Skulle jag kunna skulle jag nog mörda katten, men älskar han för mycket. Först väckte han mig 02.05 sedan 03.15 och sista gång var kl 04.20. och min klocka skulle inte ring förrens 5.30. MORD!!!

Jaaa igår hade jag jobbat dag och det är inte jag van vid, är i och för sig van att vakna tidigt men har då chans att slappa oc slöa ett antal timmar. Och det var ingen mening med att lägga sig och power nappa efter jobbet eftersom jag idag skulle upp tidigt. Och även tidigt imorgon och övermorgon. *suck!   Blir en som är uppe med tuppen de närmsta dagarna.  Idag går jag ju äntligen på mitt vikariat!! =)  Känns så satans skönt!!

I helgen var jag ute men Anna & co. Vi förfestade hemma hos Anna på Färjestad, för att sedan dra vidare till Harrys! Kände mig så gammal när jag för första gången sa att jag ska på Harrys på lördag. Men men det var iallafall en lyckad och trevlig kväll. Njöt nästan lite av att vara nästan bakis på lördagen. Var juh så länge sedan!! haha!! Illa illa!!

Lägger upp bilder från helgen och lite annat sedan efter jobbet när jag är hos mamma och Peter för att min dator tar alldeles för lång tid på sig.


Nää frukost nu!!

// K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0