Schema & så

Halloj!!

Klockan är nu 04.20 och jag sitter och "tittar" på MTV, och varför gör jag detta så här tidigt på morgonen tro?!?!  Kan bero på kattjäveln. Tro inget annat, jag älskar honom, men alltså seriöst... Visst ska jag jobba idag men skulle inte upp förrens 05.45. Känns lite surt lixom. Men men bara bita ihop.

Nu sitterjag och kollar mitt schema;

söndag-måndag = dagpass
tisdag = kvällspass
onsdag-torsdag = dagpass

Sedan är jag ledig fredag,lördag & söndag! 3 ledig!! Faan va gött!!

Idag efter jobbet ska vi hem till moster på kalas, eller jaa träff. Då bjuds det på tacos & tårta!! Det gillar vi!! =)  Slipper jag tänka ut nått att käka åxå!! Haha!! 

Nää nu ska jag roa mig med något innan det är dags att knata till jobbet kl 06.35.

// K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0