Barnarbete kanske är min grej?!?! ;}

Halloj!!

Jaa igår var man in och träffade underbara kussebussen!! =) Ses alltför sällan måste jag ju säga. Men det blir väl så när han har 2 st jobb och jag pluggar hemma och har familjen!!  Men vi bestämde iallafall att här lite längre fram i vår ska vi ses alla fyra,jag och Micke och han och Erik! Börja eftermiddagen i Årsta med att käka planka och sedan vidare till Hökarängen. Vilket jag tycker låter som en toppen idé!! =)

När jag kom hem så var det bara att ställa sig och steka pannkakor till barnen, jag och älskling bestämde att jag inte skulle steka pannkakor till honom,utan det blir tjockpannkaka idag istället. Men igår när jag stog i köket så slog det mig att det kändes precis som att jobba i ett så kallat stor kök!! Det var pannkakor,korv,schnitzlar,makaroner och skysås. Det såg verkligen förjävligt ut. Men jag hade hjälp med pannkakorna och makaronerna förstår ni. Av min lilla sötnöt,Freja. Inte nog med det utan när vi alla hade käkat och ungarna badat så skulle JAG diska men tror ni jag fick den?! NEEEEJ!!! För det skulle minsan Freja göra,så då bestämde vi att vi skulle hjälpas åt.
BARNARBETE på hög nivå kör jag med här. Speciellt på den yngsta!! ;}  *mohaha!!

Nää nu ska jag strax sätta mig och plugga lite.
Och ikväll är det HOCKEY!!! =)  Och det kan avgöras idag!! Vilket jag verkligen,verkligen hoppas på!!


// K!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0