Fortsättning på det galna

Hejssan på er allesammans!!

Jaa som sagt försökte ju ringa upp Spårlöst igår men fick ej något svar. Så jag och älskling gick ut och gick. Tog en jävla lång promenad på säkert MINST 2 timmar som vi avslutade med varsin öl på Räven innan vi skulle gå till affären och handla det sista till maten. Sitter där och har nästan druckigt upp ölen,så ringer telefonen!!!! Och gissa vad?! Det var dom igen, så älskling går in och köper varsin till öl åt oss. Jag snackar med tjejen och kan inte annat än att bara skratta och le,för det känns så overkligt,och älskling bara sitter och tittar helt förväntans fullt på mig. Jag lägger på och Micke nästan skriker "Så nu får du berätta ALLT!!".  Så jag gör det och älskling blir lite smått sentimental och jag kommer på att jag måste ringa mamma och berätta och be henne om mer uppgifter. Och hon blir också jätte sentimental,medans jag själv bara skrattar och ler. Är i total chock!!
Det är absolut inte säkert att man kommer längre än så här, men det är betydligt längre än många andra. Och så är det lite som älskling säger,detta är ju faktiskt lite av ett bra koncept. En pappa som vart frånvarande i halva mitt liv, det är ingen stor grej i sig, men så är han sjöman och inte fan slutar det där. Han kommer från något konstigt land som heter Kiribati. Galet är det iallafall!!
Tror i och för sig inte att jag har smält det hela ännu, men jag måste med ge att det känns konstigt och roligt och knasigt på engång. =)

Nog om det för nu iallafall. För en liten stund sedan dök älsta ungen,Wilma, upp här. Hon ska till fritidsklubben, men den öppnar inte förrens kl 10.00 och hon vill inte vara själv hemma, hemma hos mamma. Så nu sitter hon inne vid deras dator och spelar eller något.
Själv ska jag plugga lite Programhantering och diska för att sedan handla och posta lite.

C U Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0