God Morgon Världen

Hejssan på er!!

Gosh vilken underbar morgon det är. När klockan var 7 redan så satt jag på balkongen med kaffe och en cigarett. Och på morgonen ligger vår balkong i skuggan,men fy farao vad skönt det var. Höra fåglarna kvittra, folk som är ute på sina morgon bestyr osv.
Totally Loves It!!

Nu dök precis Wilma upp! =) Så hon sitter i deras rum och spelar nått. Jag ska snart ställa mig och diska och sedan plugga eller om jag pluggar först och sen tar disken.

Helt underbart idag kommer barnen, så mysigt att det finns inte. Får se vad vi ska hitta på med dom under påskhelgen. Hoppas på fint väder iallafall.

Ha en bra dag allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0