Helt galet!!

Hej!

Idag kl 10.28 skickade jag in en ansökan till Spårlöst på tv4. Och kl 11.14 ringer dom. Tyvärr missade jag samtalet,men har ringt och pratat in ett meddelande igen. Så nu är telefonen klistrad på mig. Fattar ni eller knappt 45 minuter efter min ansökan ringer dom!!! Fatta att det känns helt galet, jag hade ju inte räknat med något svar över huvudtaget.
Weird as hell!!

Jaja!! Nog om det. Nu sitter jag och väntar på att mannen i mitt liv ska komma hem igen så ska vi ta en långpromenad i det underbart vackra vädret. Det gjorde vi även igår. Fast då tog vi spåret här, idag tänkte vi vika av efter halva spåret och gå till Farsta för att fortsätta till Sköndal tror jag det var. Det blir iallafall en promenad på ett par timmar.

Och pluggandet går rätt så bra måste jag ju säga. Ligger på gränsen till MVG i Hotell A, så mycket ligger på den sista uppgiften nu. Men jag skulle vara överlycklig även för ett VG. Till och med G funkar i min värld.


Nää nu ska jag syssel sätta mig med något annat!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummarna!

2011-04-19 @ 15:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0