Uppdateringen

Jaa har väl gjort lite saker sen senast.

Förra fredagen skulle jag och älskling bara ner till Hökis för att ta en varsin öl och han skulle få spela,det blev iofs bara en öl på Hökis. Men vi drog vidare till Greken på en öl och sedan upp till Räven för mer än 1 öl kan jag ju iaf säga. Där sprang vi även på Cilla,(älsklingens exfru), så vi blev sittandes med henne. Älskling blev utslängd före kl 20.00,så då bestämde vi att jag stannaar med Cilla. Men min kväll slutade inte där utan jag fick för mig att ringa Thomas,(älsklings kompis), och dom satt på Max i Gubbängen så jag knata bort dit. Det var en rätt så konstig men underbart rolig kväll. Kom väl hem runt 5.00 ungefär.

 Cilla   Älskling

Förra lördagen skulle älskling på kurs egentligen,han åkte in men hittade inte dit och ingen som svarade så han kom hem istället. Vi hade bestämt att vi skulle in och käka på resturang på Söder för att fira lite att jag kommit in på plugget. Men när vi sitter här under lördagen såkommer älskling att han hört att Sköndal Krog ska ha riktigt bra käk,så vi bestämmer oss för att ta bussen dit. Och det ångrar jag INTE!! För fy fan vilken underbar lördag det blev. Vi bara satt där och käkade gott,drack gott och bara snackade. En riktig dag som gick i total KÄRLEK. Inge stress, inga kompisar att vara sociala emot utan bara vi. UNDERBART!!! Sedadn tog vi en 30 minuters promenad hem. Upp och mysa lite framför tv:n och sedan ringa Thomas. Så kvällen avslutades där. En näst intill perfekt lördag måste jag ju säga. 

Och veckan som kom gick totalt i kärlek!! Man bara sprang runt och var löjligt kär och glad!!
Sedan på fredagen drog jag till Värmland för att dra på tjejfest på lördagen!! =)  Börja med att man kom fram,umgicks lite med mamma och hunden sedan så började mamma med käk och jag kollade på en ny barnkanal i mina ögon iallafall,Boomerang. Skit bra ju!! Vill med ha den!! =) Sedan hörde Charlotte av sig och kom förbi på lite bira. Inte helt fel faktiskt. Men Micke kom och hämta henne,och kvällen började dra sig mot sitt slut. När klockan var ca 23 kände mamma sig tvingad att lägga sig eftersom vi redan bäddat ut och jag och hunden låg och nästan sov. *haha!
lördagen gjorde vi inte så mycket på själva förmiddagen. Men vid 12.30 ungefär kom moster,Perra,Tildis och Alex och besökte oss!! Jag hade ju bjudit hem lite folk. Även Emelie och Kim kom förbi en sväng!! =)  Runt 15 började hockeyn så då börjades det drickas lite smått!! =) Och runt 17.30 kom Patrik och Ulf och hämtade oss och kördes oss till OOO-MC.
Och damn vilken lyckad kväll det blev. Men lite lite lite väl full kanske!! Speciellt med tanke på att man skulle upp tidigt och sätta sig på ett tåg hem igen! Tror nästan att jag fortfarande var full när älskling mötte upp mig. Han var ju schysst litxom,bland det första han säger till mig," Det ser ut som du precis kommit från rehab". Men det gjorde nog det,och så som jag skakade. Såg nog rätt härjad ut om vi säger så.


Men nu är jag hemma igen och det känns helt underbart. Borta bra men hemma bäst!! Så är det.
Har färgat håret i en  röd,lila nyans eller något. Men snyggt vart det omman nu kan säga så själv. Och idag ska jag in och möta upp min underbara kusin Sebastian!! =) Kaffe och bubbel vad det nu innebär! ;}



Ha en bra dag allesammans!!

// K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0