9 Juni 2011

Halloj!

Jaa idag är det torsadg och jag har minisarna Grim och Freja hemma. Men idag ska barnen över till deras mamma. =(  Och imorgon är det dags för skolavslutning, det blir väl det med kan jag tänka mig. =)

Sedan blir det tvättis för min del,medans karln ska ut till Djurgården och "roa" sig med jobbet. Så får se vad jag och Grim hittar på under kvällen. Hoppas på fint väder så kanske vi tar en filt och en bok med oss och lägger oss på någon gräsplätt.

Nu ska det strax diskas och sedan se om lilltjejen vill hitta på nått i närheten. Typ gunga elle något som man inte behöver gå så långt så kan man ta med gammelmannen också.



Have a nice day!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0