Borde egentligen massa saker men...

Heeej!!

Idag är inte min dag typ iallafall. Sovit uruselt,har huvudvärk och världens värk i svanken!!! =( 

Det jag borde göra:

* Sova
* Bada/duscha
* Plugga
* Städa
* Fixa allt inför tonfisksalladen

Men gör jag något av det!?!?  Neeeej!!!

Men jag har däremot både idag och igår försökt höra av mig till lite gamla vänner!! Och det är alltid lika skojsigt!! =)  Igår var det Nettan och Dennis. Även en Anna som man inte fick något svar av. Och idag har jag hört av mig till DoDDo och mormor=)  Måste ju börja ta atg i det här med att höras av lite oftare ju. Blir ju allt för sällan!! =(

Nää nu ska jag göra något av det som står på listan iaf!!!

Have a nice day everyone!!

// K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0