Energin flödar

Häääj!!

Jaa klockan är inte ens 10.00 och jag har skickat iväg alla ungar,bäddat,diskat,lämnat in en skoluppgift och påbörjat en 2 st andra uppgifter. Nu sitter jag här och väntar på ugnen,håller på och rengör den så då passar jag på att sätta mig att skriva här lite. Efter att den är rengjord blir det nog dammsuga och plocka sedan en dusch eller lite lunch det märks.. :D  Eller några situps och armhävningar vettja!! *haha!!

Känner bara hur energin flödar inom mig,vart i helvete ska jag göra av allt lixxom?!?! 

Imorse skulle jag bara in och kolla mitt konto för att se så att bok-pengarna hade dragits, snacka om förvåning att jag fick världen chock när jag såg att jag hade 9000:- mer än vad jag hade igår. Och detta är första gången på flera jävla månader som jag fått in pengar på mitt eget konto!! Utan att behöva låna alltså. 
Men satt iallafall och bara kollade på skärmen ett tag innan jag insåg att det var mitt studiestöd som kommit in!! =)  Me likeilike!!


Nä kanske ska börja dammsuga redan nu!!

// K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0